THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

About Me

My photo
hello Welcome to my humble blog Feel free to look any page you desire

Do You Like On What You Have Read?

Sunday, November 22, 2009

Cinta Ku

sesuatu yg sering berlaku pada diri ku
cinta... indah nyer bile kte d lamun cinta.. indah yg x terhingga.. aku yg baru sahaje d lamun cinta.. tp prasaan aty ku yg ragu2 dgn cinta 2.. tibe2 ade,aku pn taw knpe..
cinta... bile kte d lamun cinta.. makan xkenyang.. tdo xlena.. aku dah cbe jadi yg terbaik utk die.. tp sesuatu mengatekan.. bahawa aku msih lom ckup baek utk die.. cinta... bile kte d lamun cinta sejati.. semakin kuat kte menolak cinta 2.. semakin kuat akan prasaan cinta 2.. aku xtaw knape aku cinta kn die.. knape aku syg kt die.. adakah die taw perasaan ku ini.. knape die x memberi jawapan hati ku ini.. tp ape yg aku taw.. aku syg kn die.. cinta... bile kte d lamun cinta.. byk nye dugaan yg mendatang.. dugaan ni utk hubungan juga.. terpulang kpd kte.. mcm ne nk hadapi sume dugaan itu.. sepanjang mase aku knal die.. aku xtaw la.. aku happy.. aku suke tgk die.. aku suke berborak dgn die.. aku suke bergurau dgn die.. aku jgak suke tgk die senyum.. sugguh manis senyuman die.. tp ade jgak perasaan aku.. yg keliru akan ape yg berlaku antare aku dan die.. apakah ini sume akan berkekalan.. cinta... bile kte sdah mule mahu trime cinta 2.. prcaye la bhawa idop kte msti bhagie.. di samping kekasih kte itu.. slame aku knal die.. aku happy.. aku bahagia.. tp lpas 2.. aku nanges.. aku sugguh keliru.. hati ku berdoa.. ya tuhan..benar kah ini cinta sejati ku.. jika benar.. knape ku sedih.. cinta.. benar kate org.. cinta sejati akan mmbuat kte.. merase sesuatu prasaan yg bru.. prasaan yg xprnah kte rse sblum ni.. mmg aku dpat rse kn.. tp d samping prasaan 2.. aku juge rse sedih dan keliru.. cinta.. kdg2 cinta sejati kte 2.. sdah menjadi milik org laen.. tp lagi truk kalo cinta itu.. mengkhianati diri kte sendiri.. aku da rse mcm ne cinta 2 khianat diri aku.. hancur nye aty aku.. perh..mmg xdpat nk than la.. hari ini.. hari rabu.. aku sedar.. bahawa die bkan milik aku.. dan aku kene trime 2 sume.. biar la menitis air mate darah.. aku kne hormat kedudukan die..

~handrie~

0 comments: